7 metod za preprečevanje lomljenja las med spanjem

7 metod za preprečevanje lomljenja las med spanjem

Verjeli ali ne, večina poškodb in lomljenja las se zgodi ravno med spanjem. Priprava las pred spanjem lahko drastično izboljša kakovost vaših las, ter zmanjša lomljenje, poškodbe mešičkov in potrebo po uporabi vročih orodij za oblikovanje las. V nadaljevanju vam bomo predstavili klasične in inovativne ideja za zaščito las med spanjem.

Kako zaščititi lase med spanjem?

Naslednjih 7 nasvetov vam bo pomagalo zaščititi lase med spanjem in vam pomagalo do bolj mehkih, zdravih in obvladljivih las. Nasveti pa lahko pomagajo tudi vsem, ki iščejo pričesko primerno za nošnjo med spanjem.

# 1: Nikoli se v posteljo ne odpravite z mokrimi ali vlažnimi lasmi.

Lasje so najbolj krhki, ko so mokri ali vlažni. To je predvsem zato, ker beljakovine (znane kot keratini), ki so prisotne v vsakem foliklu, tvorijo veliko šibkejšo vez kadar so mokre. Ko lase krtačite, spite ali se igrate z njimi, se lasje raztegnejo in posledica je lahko deformacija mešička, ki se poškoduje namesto da bi se vrnili v prvotno stanje. To nepotrebno raztezanje in trenje poškoduje lasni mešiček, ostanejo pa vam grobi, zlomljeni in poškodovani lasje.

Po umivanju las z brisačo iz mikrovlaken nežno posušite in odstranite odvečno vodo. Sušenje las boste morda želeli končati s sušilcem za lase, vendar nikoli ne uporabljajte nastavitve z najvišjo temperaturo. Prav tako se izogibajte česanju in krtačenju las, ko so mokri. Namesto tega s prsti ali z glavnikom s širokim razmakom med zobniki odstranite vozličke.

# 2: Pred spanjem nanesite olje za lase.

olje za lase

Uporaba olja za lase na suhih laseh bo pripomogla k temu, da bodo vaši lasje čez noč ostali dobro navlaženi. Olja ustvarijo zaščitno plast okoli vsakega mešička in pomagajo zmanjšati lomljenje in cepljenje konic. Če se zjutraj ponavadi zbudite s suhimi in neobvladljivimi lasmi, lahko vsakodnevno nanašanje olja za lase pred spanjem resnično pomaga ukrotiti suhost in trenje las čez noč, poleg tega pa prepreči, da bi se med spanjem pojavilo nadaljnje lomljenje.

Primerno olje za lase, ki ga lahko uporabljate vsakodnevno, ne da bi imeli občutek mastnih las, je arganovo olje. To maroško olje bo prodrlo globoko las in ga popravilo od znotraj, tako da bodo vaši lasje mehki in bolj obvladljivi.

# 3: Spite na svileni prevleki za blazino

Spite na svileni prevleki za blazino

Tradicionalne blazine so ponavadi narejene iz bombaža in čeprav obstajajo različne verzije bombaža, nič ne premaga blazine iz svile, ki zagotavlja tudi največje udobje. Če želite med spanjem zaščititi lase, lahko investirate v kakovostno svileno blazino, ki lahko resnično izboljša kakovost vaših las in lepotnega spanca.
Svilene prevleke za blazine so mehkejše in veliko bolj gladke na dotik kot bombažne blazine, kar pomeni, da bodo vaši lasje čez noč manj izpostavljeni trenju in bodo z lahkoto drseli z vzglavnika, ne da poškodovali lasni mešiček ali konice las. Trenje las med spanjem je eden najpogostejših vzrokov za razcepljene konice, ter suhe in lomljive lase.

# 4: Lase zavijte v »Flower Curl« ter se prebudite s čudovitimi kodri.

Najti primerno pričesko za posteljo, ki bo zaščitila in oblikovala vaše lase med spanjem, se na prvi pogled morda zdi kot misija nemogoče, vsaj dokler ne preizkusite pripomočka Flower Curl! Flower curl je sijajno orodje za lase, zasnovano za nošenje čez noč za zaščito in nežno kodranje las.

Lasje so narahlo zaviti v kodralnik in pritrjeni na vrh lasišča, kar vam omogoča, da se premikate po mili volji, brez nelagodja in brez poškodovanih las. Ta pričeska bo med spanjem zaščitila vaše lase, zmanjšala trenje las čez noč, poleg tega pa se boste zbudili s čudovitimi kodri!

# 5: Uporabite svileno pokrivalo

Uporabite svileno pokrivalo

Nošenje svilenega pokrivala bo pripomoglo k dodatni zaščiti čez noč. To je predvsem zato, ker so vaši lasje lepo nameščeni pod pokrivalom, kar omogoča, da vaša naravna olja med spanjem vlažijo in zaščitijo celotno dolžino vaših las. Nakup v kakovostne svilene rute ali kape je ključnega pomena, saj poceni imitacije satena ali svile preprosto ne bodo imele enakega učinka kot 100% svilena kapa.

Če boste čez noč nosili svilena pokrivala za spanje, boste preprečili prepletanje in trenje, ki sta glavna vzroka za lomljenje las in razcepljene konce.

# 6: Tedensko nanašanje maske za lase

maske za lase

Kdaj ste nazadnje nanesli masko za lase? Tedenske uporaba maske za lase ne bo samo izboljšala stanja vaših las, temveč bo tudi pomagala negovati kožo lasišča in preprečila nadaljnje lomljenje in krhkost las. Naši lasje so izredno občutljivi in potrebujejo stalno ljubezen, nego in pozornost. Nanašanje tedenske nočne maske za lase bo zagotovilo, da bodo vaši lasje med spanjem absorbirali bistvena hranila in vitamine. Kakovostna maska za lase bo pomagala popraviti, okrepiti, zmehčati in ukrotiti lase.

Enkrat na teden pred spanjem nanesite na lasišče in lase kvalitetno masko za lase. Lase z mehko elastiko spnite v figo. Morda boste želeli na blazino položiti tudi majhno brisačo, da se izognete morebitnim neželenim madežem, ki bi jih lahko povzročila maska za lase. Naslednje jutro preprosto izperite masko in si uredite pričesko kot ponavadi.

# 7: Prepričajte se, da vaši lasje niso preobremenjeni z različnimi izdelki

Lak za lase, podaljški in različni dodatki za lase lahko resnično poškodujejo vaše lase med spanjem, ker povzročijo nepotrebno prepletanje las, suhost in lomljenje. Razpršila za lase pogosto vsebujejo alkohol in lahko pustijo vaše lase krhke, ob redni uporabi pa jih lahko tudi trajno poškodujejo. Preden se odpravite v posteljo, vedno poskrbite, da v vaših laseh ni laka za lase.

Podaljški in dodatki za lase, na primer tesne elastike in sponke za lase, se lahko zapletejo v lase, kar povzroči razcepljene konice in lomljenje. Vedno izberite nežne izdelke, ki so zasnovani za nošenje čez noč, kot so pripomočki za kodranje las med spanjem, svilene elastike in svilena pokrivala.